X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • irekbe
    • 2008
    • 12

etiuda 5dmk2

Film "Albo szczęście" jest moją etiudą zaliczeniową do szkoły, w której studiuję operatorkę. Zapraszam do obejrzenia i wylania fali krytyki.
    Join the web’s most supportive community of creators and get high-quality tools for hosting, sharing, and streaming videos in gorgeous HD with no ads.
  • sylwester Samluk
    Początki nałogu
    • 2007
    • 316

Witam, obejrzałem cały filmik i muszę przyznać, e ciekawy choć problem alkoholu jest doś oklepany i znany. Całość bardzo pozytywnie , przekaz jest, fajnie 5D Mark II spisuje się wkręceniu poszczególnych scen.

Czekam na jeszcze.
    |5D Mark I| |50D+BG-E2N| |400D+BG-E3| |Sigma 10-20mm f/4-5,6 EX DC HSM| |Canon EF 28mm f/1.8| |Canon EF 85mm f/1.8|
    |Canon EF 70-200mm f/4 L USM| |Canon Speedlite 430 EX II|Knight TR-332 E-TTL Trigger

Komentarz

• MMM
      Pełne uzależnienie
      PREMIUM member
      • 2006
      • 4250

Ogląda się ciekawie.

Mam uwagi:
      1. Za dużo tego gadania z radia. Zamiast tła, robi się z tego jakiś motyw w którym widz zaczyna się doszukiwać jakiegoś przekazu / znaczenia / sensu.
      2. Nie podobają mi się niestabilizowane ujęcia w pierwszej części, np. 0:44, wprowadza to jakiś niepokój. W drugiej części to już pasuje.
      4. W pierwszej części poszedłbym "na całość" i jeszcze bardziej odrealnił przekaz, dał jeszcze więcej schematu i przesady - w końcu to tylko sen więc można wszystko a widz wybaczy kiedy się już zorientuje. Domyślam się że np. ujęcie z żelazkiem i to że laska z przesadnym zadowoleniem wykonuje swoje obowiązki mają mieć właśnie taką funkcję. Dałbym początek w miarę "realnie", a później wszystko coraz bardziej przesadne i groteskowe aż widz zaczyna się krzywić że co to za ściema i wtedy ciach, gość się budzi.
      5. Wiem, że to trudne, ale druga część ma mało realizmu, za to światło super. Dialog w tle brzmi dość teatralnie :-)
      6. Puder widać ;-)
      Digart