X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • czarny1999
    Bywalec
    • 2008
    • 119

[czarny1999] tech

zdjecia z garazu - 2 i 3 troche ciemne, bo padla zarowka, a na nowa nie bylo .....

1
    2
    3
  • Mellan
    Pełne uzależnienie
    • 2007
    • 1851

Dobre kolorki, do światła bym się nie czepiał, troszkę inwencji by mogło być.
    1-ka, za ciasna dla mnie, kompozycyjnie raczej na nie.
    2-ka, to gdyby nie background, to właściwie crop z 3. Zastanawiałbym się nad kadrem ukośnym...żeby jakoś wyraźniej je odróżnić.
    3-ka, prawy dolny róg, ten początek tablicy rej. i cięcie przez krawędź owalu wlotu powietrza mnie drażni.
    Ale ja samochodziarz nie jestem, nie znam się
    C-F-K - forever

Komentarz

• MarcinG
      Bywalec
      • 2007
      • 123

Hehe no po zakupie czegoś takiego do garażu to rzeczywiście na żarówki może już nie starczyć

Jak dla mnie brakuje jakiegoś motywu na kazdym z nich.
      Na pierwszym wszystko poucinane, a w mocnym punkcie można powiedzieć że zderzak...
      Drugie najlepsze ale gdyby drzwi były zamknięte- robią tylko bałagan.
      Trzecie to tak samo co 2 tylko inna perspektywa i krótsza ogniskowa
      Nie są ciekawe. Nie dysponując czymś szerokim, fishem np. pokazałbym tylko detale- tarcze hamulcową, spoilery, światła, lusterka...teraz to takie nie wiadomo co, ani cała sylwetka samochodu ani szczegół. Miały te zdjęcia wyjść katalogowo?
      Zdjęcia na CB i www

Komentarz

• czarny1999
        Bywalec
        • 2008
        • 119

samochod wypatrzony na lotnisku (pewnie nawet na dywaniki by mi nie starczylo ) i zdazylem pare zdjec popelnic przed odlotem na szybko, bo juz do bramek wolali po raz ENty, mam 2 szersze ujeca i klocki/tarcze hamulcowe tez, ale jakos ....cos tak nie bardzo; te ktore zaprezentowalem wydawaly mi sie najdynamiczniejsze i chyba najlepiej pasowaly do tego auta
        o ile mnie pamiec nie myli to jedynym moim obiektywem wtedy byla sigma 28-300
        pozdr i dzieki za uwagi

Komentarz