X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • milko
    Dopiero zaczyna
    • 2006
    • 48

komunia grupowa

hej
    właśnie dostałem propozycję fotografowania komunii - około 30 dzieci
    problem w tym że nie mam doświadczenia w fotografowaniu takiej ilości dzieci jednocześnie.
    prosiłbym osoby którym zdarzyło się fotografowanie podobnej imprezy o podzielenie się doswiadczeniami i udzielenie kilku wskazówek - czego unikać i na co zwrócic uwage - z góry dziękuję
    pozdrawiam
  • unicorn78
    Bywalec
    • 2005
    • 135

Nie do końca rozumiem ale jeśli chodzi o grupowe to kiedyś dostałem fuche na studniówke i tam grupowe było 60-70 osób (z osobami towarzyszącymi) dysponowałem wtedy jedynieEOS 30d + EF-S 17-85mm f/4-5,6 IS USM + EX 580 i zadałem podobne pytanie na innym forum, odpowiedz brzmiała tak i u mnie wyszło zaje.... a sala ciemna była
    "60 osob to 4 rzedy po 15 sztuk... ze szkłem 28mm i 580ex nie widze zadnego problemu z oswietleniem takiej sceny w koncu to zdjecie grupowe, nikt tam nie bedzie sie doszukiwałdetali/plastyki oswietlenia... 400 iso f 5,6 - 8, najdłuszy czas do utrzymania z reki i luz... bez paniki dasz rade z tym co masz, tylko ustaw ludzi z głowa ;-) " Pochwal się potem jak poszło;-) Uważaj w kościele abyś nie okazał się główną atrakcją, no i jeśli sam moment przyjęcia komunii również spoczywa na Twoich barkach to żeby Ci się "klisza" nie skończyła w nieodpowiednim momencie bo Cie ojce zaszlachtują!
    Ostatnio edytowany przez unicorn78; 3510.

Komentarz

• pawel-foto
      Początki nałogu
      • 2008
      • 342