X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Amator1986
    • 2009
    • 4

Proszę o dobra rade

Witam

Po kilku latach pstrykania fotek kompaktami, od dziś jestem szczęśliwym posiadaczem lustrzanki który dostałem na urodzinki . Jako ze w domu mam wiekowy już analogowy Canon AE-1Program no i razem z nim obiektywy jestem zielony w tych tematach stąd moje pytanie czy opłaca mi się dokupić adapter do EOSa czy jednak odpuścić??

Obiektywy:
    Canon lens FD 50mm 1:1.4
    Gemini Macro zoom f=28-80mm 1:3.5-4.5
    Af video zoom tele converter 1.5x oraz auto 2x tele converter (FD)

Dużo czytałem podobnych tematów i w większości są negatywne co do jakości zdjęć itp... Jeśli uważacie ze to nie ma sensu w tym przypadku to proszę polećcie mi jakieś w miarę rozsądnej cenie obiektywy do makro i jakiś szerokokątny, ponieważ głownie lubię cykać foty gór i przeróżnych zwierzątek ) za odpowiedzi z góry dziekuję.
  • RomanS
    Uzależniony
    • 2007
    • 830

Aby moc Ci cos doradzic potrzebna jest iformacja jakim aparatem dysponujesz oraz mniejwiecej w jakiej skali chcesz zrobic wydatek?

Komentarz

• Amator1986
      • 2009
      • 4

EOS REBEL XS czyli europejski odpowiednik 1000D, jeśli chodzi o wydatek na sam obiektyw to myślę ze 1000/1200zł. Na dzień dzisiejszy jestem zmuszony wybrać jeden obiektyw , a z czasem kupię następny.

Komentarz

• RomanS
        Uzależniony
        • 2007
        • 830

No to mysle ze w takim wypadku standartowy zoom 18-55 IS, bedzie najlepszym wyborem. A jak go juz posiadasz i myslisz o makro to za takie pieniadze mozna znalesc C.60 mm/2.8. Cos w miare szerokiego to 20mm na M42.

Komentarz

• Janusz Body
          Moderator
          • 2004
          • 5757

Jakieś obiektywy już jednak masz. Adapter kosztuje coś poniżej 200 zł i na pewno cudo to to nie będzie. Przy ograniczonych funduszach zaczął bym jednak od adaptera.

Janusz,
          Old enough to know better - but I do it anyway.

Komentarz

• Viracocha
            Uzależniony