X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zaraki Kenpachi
    Zablokowany
    • 2010
    • 28

Jaki aparat

Witam Administratorów i wszystkich użytkowników forum. Jestem nowy w świecie fotografii jak i na tym forum. Mam na dzieję, że bd tutaj spędzał dużo czasu oraz nauczę się dużo ciekawych rzeczy. Ale okej, do rzeczy.

Mam około 4 tysięcy zł do wydania na aparat. Myślałem nad EOS 50, +2 obiektywy i jakiś filtr, ale nie znam cen - mówiąc wprost nie mam pojęcia zbyt dużego o fotografowaniu. Aparat ma służyć do wszelkiego rodzaju zdjęć. Portrety, krajobrazy etc.
    Z waszą pomocą na pewno opanuję sztukę fotografii aparatem, poznam tajniki opcji i tym podobnych. Dziękuję z góry za wszelką pomoc
    Ostatnio edytowany przez Zaraki Kenpachi; 31196.
  • mateuszkaratysz
    Początki nałogu
    • 2009
    • 330

Body canon 50D kosztuje 3200 zł

co oznacza, że nie starczy Ci na żaden inny obiektyw poza kitowym 18-55 IS.

I Jeśli ma to być nowy sprzęt i chcesz żeby to był koniecznie 50D to nie pozostanie Ci nic innego jak 50D+18-55IS

Natomiast ja polecałbym inny zestaw:

II http://www.allegro.pl/item863753331_..._gw_f_vat.html + GRIP + filtry hoya UF , POLARYZACYJNY, POŁÓWKOWY

III LUB używany zestaw:

- body 40D http://www.allegro.pl/item871230843_canon_40d_body.html 1700zł
    - obiektyw canon 17-40 f4L http://http://www.allegro.pl/item870..._jak_nowy.html 2140zł
    PLUS FILTR UV HOYA

MASZ MOJE TRZY TYPY ZESTAWÓW Z TEGO WG MNIE TRZECI MIMO ŻE UŻYWANY BYŁBY NAJLEPSZY POD WZGLĘDEM JAKOŚCI DO CENY I OPTYKI> Masz BDB BODY I ELKE NA POKŁADZIE A TO JUŻ COŚ.

NATOMIAST DRUGI ZESTAW JEST IDEALNY DLA AMATORA KTÓRY W RĘKACH MA PIERWSZĄ LUSTRZANKĘ CYFROWĄ.
    Ostatnio edytowany przez mateuszkaratysz; 26061.

Komentarz

• Zaraki Kenpachi
      Zablokowany
      • 2010
      • 28

Po dłuższej rozmowie z rodzicami przeanalizowaliśmy, że bd miał do dyspozycji 5-5.5tys.