X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mateuszkaratysz
    Początki nałogu
    • 2009
    • 330

40D wymiana LCD

Zastanawiał się ktoś nad techniczną możliwością wymiany głównego LCD, w 40D na tego z 50D ?

Pytałem na Żytniej, oni nie podejmują się wykonania takiej usługi. Uzasadnienia nie było, ale wiadomo, że chodzi o politykę firmy.
  • Chuck
    Dopiero zaczyna
    • 2010
    • 44

A 40 i 50D różnią się tylko panelem LCD czy jest jeszcze moduł odpowiadający za inne rozdzielczości 230/920 ?
    1. ma zawsze racje,
    2. Jeśli nie ma racji patrz pkt.1

Komentarz

• mateuszkaratysz
      Początki nałogu
      • 2009
      • 330

panele mają po 3 cale różnią się rozdzielczością. Nie jestem elektrotechnikiem, więc nie wchodzę w szczegóły, ale sądzę, że jest to do zrobienia.

Chciałem się dowiedzieć na forum czy ktoś już coś z tym kombinował, niebawem odwiedzę nieautoryzowany serwis w Poznaniu, i się przekonam.

Być może Canon zabezpieczył się przed tego typu działaniem ze strony użytkowników i wsadził do środka coś co nie pozwoli na wymianę LCD.

Komentarz

• 4kwiatek
        Bywalec
        • 2006
        • 230

Hi...
        Zamieszczone przez mateuszkaratysz
        panele mają po 3 cale różnią się rozdzielczością. Nie jestem elektrotechnikiem, więc nie wchodzę w szczegóły, ale sądzę, że jest to do zrobienia.

Chciałem się dowiedzieć na forum czy ktoś już coś z tym kombinował, niebawem odwiedzę nieautoryzowany serwis w Poznaniu, i się przekonam.

Być może Canon zabezpieczył się przed tego typu działaniem ze strony użytkowników i wsadził do środka coś co nie pozwoli na wymianę LCD.