X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Anija
    • 2008
    • 14

Jaki kompakt?

Witam.
    Chciałabym kupić na wakacje mały aparacik, jednocześnie robiący dobre fotki ale na aparatach nie znam się wcale. Myślę nad dwoma Canon Powershot SX130 IS i Sony DSC-W570 . Który z nich polecacie a może jakiś inny (mogę wydać 600, 700 zł). Proszę o radę.
    PowerShot SX10 IS | Amator :rolleyes:
  • koraf
    Pełne uzależnienie
    • 2006
    • 1748

Może ten test pomoże w podjęciu decyzji : http://www.optyczne.pl/index.php?test=set&test_set=10

Komentarz

• Anija
      • 2008
      • 14

dzięki za porównanie ale chyba są trochę dla mnie za drogie ;/ a co myślicie o tym aparacie?
      Panasonic DMC-ZS6 HD
      PowerShot SX10 IS | Amator :rolleyes:

Komentarz

• ArekLodzPl
        Początki nałogu
        • 2008
        • 346

Najlepsze testy obiektywów, testy aparatów cyfrowych i testy lornetek w sieci! Jeśli szukasz kompetentnych informacji z tematyki foto-optycznej to trafiłeś we właściwe miejsce. Czeka tu na Ciebie ogromna ilość profesjonalnych i obiektywnych testów sprzętu optycznego, obszerne i ciekawe artykuły, nowości z branży, bogaty w zawartość merytoryczną i ilustrowany słowniczek oraz bazy danych zawierające setki lornetek, aparatów i obiektywów.

tu masz test kompaktów z ub. roku, trochę tańsze i są jeszcze w sklepach
        Sony DSC-HX5V w FotoJockerze z przesyłką jest za 800

Komentarz

• luck1985
          Początki nałogu
          • 2009
          • 322

Zainteresowalbym sie kompaktem marki Fuji. Mialem i 2 hybrydy- bardzo milo wspominam.
          Mialem tez kompakta Panasonica - porazka
          Mam Casio- j/w

Bez zbednego pisania i w ogole. Foty robilem w trybie auto i z Fuji byly zylety i nie musialem sie nad niczym zastanawiac, niczego nie usstawialem- zwyczajnie w swiecie, wlacz-pstryk-wylacz Tego sie chyba oczekuje od kompakta na wakacjach.

Komentarz

• luka080
            Dopiero zaczyna
            • 2010
            • 17