X

• Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • teko
    Dopiero zaczyna
    • 2011
    • 20

Speedlite 420ex

Witam. Czy opłaca mi się kupować tą lampę za 250 zł? Ma ona podobno pstryknięte ok 100 zdjęć. Znajomemu popsuł się aparat, kupił nikona i od jakiegoś roku leży u niego w szafie.
    Pozdrawiam.
  • CyrJak
    Bywalec
    • 2010
    • 141

Dobry znajomy? Wiesz, 420EX to dośc stara konstrukcja; praktycznie nie realne by było z nią zrobione zaledwie 100 fotografii. Choć cena dość atrakcyjna, aczkolwiek ja omijałbym takie propozycje z daleka.
    Taka tam strona

Komentarz

• teko
      Dopiero zaczyna
      • 2011
      • 20

Znajomy jest fotografem zawodowym. Dlaczego byś omijał takie propozycje?
      Ja jestem fotoamatorem i nie wiem czy była by mi potrzebna lepsza lampa. Mój sprzęt to 1000D z KITowym obiektywem i Tamron 55-200. Jeśli to wam coś pomoże w podpowiedzi. Pozdr.

Komentarz

• mirasb
        Coś już napisał
        • 2009
        • 87

Witaj
        Jeśli to Twój znajomy to sprawa jest prosta. Lampa jest OK i cena na poziomie 380EX. Minusem dla mnie jest brak manuala.

Pozdrawiam
        Mirek

Komentarz

• naras
          Bywalec
          • 2010
          • 101

250zł za tę lampę to bardzo mało, jeżeli jej stan wskazuje na te 100 zdjęć to brałbym bez większego zastanawiania się.

Komentarz

• magart
            Początki nałogu
            • 2008
            • 378

Ja swoją sprzedałem nieco gorzej, choć przebieg był sporo większy, aczkolwiek była w idealnym stanie. Prócz manuala tej lampie nic nie brakuje. Tryb ręczny przydaje się raczej tylko poza sankami aparatu, więc bardzo rzadko jeśli jesteś amatorem.
            EOSy, 17-40/4L, 24-70/2.8L, 50/1.8, 85/1.8, 100-300/4.5-5.6, Raynox 250, manfrotto, 420EX, 580EX I, II, elinchrom+ skyport.
            www.magaczewski.blogspot.com
            www.fotogaleria.magaczewski.pl

Komentarz

• gervee
              Początki nałogu
              • 2004
              • 371